zaterdag 2 oktober 2010

De top is klaar van de Girls Day Out quilt

 Ik heb van de week mijn hele top van de Girls Day Out quilt afgewerkt, maar dacht echt dat ik hem nog niet mocht laten zien.
Marie-Jozé mailde me dat ik dat gerust mocht doen al, sterker nog ze brand van nieuwsgierigheid hahaha
Hier zijn dus 3 mooie foto's
De quilt ligt nu netjes te wachten, tot ik de top van mijn rozenquilt af heb.
Dan kan ik voor beide quilts de Hobbs gaan bestellen en kan het grote werk gaan beginnen QUILTEN!!!!!!!

Knuffels Chrissie

10 opmerkingen:

Cattinka zei

Chrissie, I can´t believe it! It looks georgeous.
You have done a very nice job, I am proud of you!
KATRIN W.

Tineke Machiela zei

echt heeel mooi meis,mn complimenten...
tot weer en een
fijn weekend:) en de groetjes
Tineke

Anoniem zei

Die is wel heel erg mooi en dat allemaal met de hand genaaid, petje af hoor! Tja en ik ben nu eenmaal een nieuwsgierig mens.

Marianne zei

Foei toch.... dat mag nog niet! Grapje! Maar ik vind het wel toppie dat je hem al zover af hebt. En wat een mooi resultaat! Wat zijn Hobbs???? tsja dat is natuurlijk quiltpraat hahaha.
Heel fijn weekend.
Liefs,
Marianne

Anita zei

Fantastisch!! Onvoorstelbaar dat je dit met de hand hebt gemaakt. Maar wat zijn hobbs? haha. Daar kom ik vast achter in je volgende blogbericht. ;) Groetjes, Anita

Anoniem zei

Wow, wat mooi! Ik vind quilts geweldig, maar of ik er zelf het geduld voor zou hebben?
Maak je dat met de hand of met de naaimachine?

Riet zei

Ohhh wowww Chrissie,wat schitterend,wat een karwei zeg.
Maar zo mooi,prachtige kleuren bij elkaar.

Knuffels Riet.x

Anoniem zei

Nou, dat is wel heel leuk zeg. Vanmiddag was ik op een hobbybeurs in Nederweert, en heb ik gesproken met een vrouw die cursussen geeft in quilts met de hand maken. Voordat ik met glas in lood begon, heb ik enige tijd op internet rondgekeken voor zo'n cursus. En dit is nog vlakbij ook. Ik heb me opgegeven voor een informatie-avond. Is vrijblijvend, ik weet nog niet of ik het echt ga doen, maar ik vind het wel zooooo mooi...!

Laura zei

Chrissie hij is super geworden. Ik zit te kwijlen hahaha. Ik stuur je een mailtje. xxxLaura

Plakhuis zei

Chrissie, je top is prachtig geworden. Je mag super trots op je zelf zijn. Ik moet nog even maar dit geeft me moed!