zondag 7 november 2010

Een ongelooflijke verrassing voor mij!!!

dsc05157v.jpg



Vanmorgen kwamen Carina en Bert om Maya en Knuf op te halen.
Ze kwamen niet met lege handen, oei wat ben ik verwent.
Zo ongelooflijk blij dat ze waren dat ik deze droom heb vervult, kwamen deze cadeaus mee vanuit België.
Allerlei heerlijke Belgische lekkernijen en drankjes, voor Kay 2 grote botten en een doos koeken, en hij vond het heerlijk zoals jullie zien.
En dan die orchidee, wat een beauty!!!!
Carina kan heel goed orchideeën houden en dat vertelde ze me laatst.
Nu bracht ze dit ongelooflijke mooie exemplaar voor mij mee.
Dit is toch niet normaal he!!!
Ik houd het voor mezelf wat er allemaal op de kaart stond, maar hij stond vol geschreven op de gehele binnenkant en de tranen zaten echt hoog hoor.
Wat een lieverds en wat een verrassing, terwijl ik nog niet eens jarig ben!!!
Ik hoef dus niet meer te vertellen of beer ook in de goede smaak is gevallen lijkt mij!!!!
Carina en Bert, ongelooflijk veel dank!!!
Knuffels Chrissie

10 opmerkingen:

Anoniem zei

Had ze die orchidee ook nog zelf gekweekt dan?

Je bent een echte bofkont hoor. Maar ja,ik vind ook dat je een geweldig mooie beer gemaakt hebt!!! Ik heb het zelfs aan manlief verteld!! Heej....kun je nagaan!!

Fijne week, enne....ik bloosde van oor tot oor, toen ik je berichtje las!!

Liefs Thea

Francien zei

Bofkont!! Chrissie...maar je zult het wel verdiend hebben hoor en het is je zeker van harte gegund....wat een leuke verrassing...maar je hebt ook supermooie creaties gemaakt..prachtig..ze zijn er duidelijk heel blij mee...groetjes Francien.

Marianne zei

Oooh wat lief van Carina en Bert. En dat ze aan Kay hebben gedacht :-)) Maar je beer was ook supermooi en je had er ook zoveel liefde ingestopt. Dat hebben zij ook gevoeld!
Geniet maar lekker van je verrassingspakket!!!
xxxxxxxxxx Marianne

Hennie zei

Chrissie, wat fijn dat ze de beer zo prachtig vonden en jou zo verwend hebben! Super toch dat er zulke fijne mensen zijn!
Lekker genieten!
Groet, Hennie

Anita zei

Oh wat een fantastisch leuk pakket en wat lief dat ze er ook iets voor de hond in hebben gedaan. Geniet ervan! Groetjes Anita.

Anoniem zei

Geweldig toch als mensen je zo waarderen om wat je maakt en doet. Mooie orchidee en dan ook nog zelf kweken, ik ben al blij als ik ze weer an het bloeien krijg.

Anoniem zei

Wat lief!!!!

Riet zei

Heerlijk toch om zo verwend te worden Chrissie,je verdiend het ook lieverd.
Veel plezier met alles.

Dikke knuf Riet.x

Anneke zei

wat fijn dat je zo verwend bent en je verdiend het ook.
en wie vind je beren nu niet mooi.
ik vind dat je dat geweldig mooi maak.
knuffie!

Anoniem zei

Dat met die rose rozen is fleece, ik vond hem zooo mooi! Kijken wat ik ervan maak,en vinden ze het niet leuk, maak ik er wel een sjaal van.

Die er onder liggen, dat is van dat fijne ribcord.

Ik ben 30 Nov jarig en ben dus Boogschutter!

Ik moet opschieten moet om 1 uur bij de kapper zijn!!

Doeiiiiiii