maandag 10 januari 2011

Ik heb echt niet stil gezeten hoor!!!

Allereerst wens ik iedereen in Blogland nog een liefdevol en knuffel rijk 2011.
Al heb ik me in blogland een poosje niet laten zien, wil dat niet zeggen dat ik stil heb gezeten.
Ik heb voor de jurk 145 steken op moeten zetten met naald 3,5 en het patroontje heb ik zelf vertaald vanuit het Russisch ( maar niet heus hahaha ).
Ik weet niet of het mooi gaat worden, ik heb mijn best gedaan.
De rozenquilt is ook een stukje opgeschoten, er zijn nu 3 stroken klaar.
Alles moet nauwkeurig genaaid worden met de hand anders sluiten de punten niet mooi aan.
In de vakantie ben ik ook nog een paar dagen niet lekker geweest en heb geen handwerkje aangeraakt.
Da's niks voor mij normaal, dus hoefde ik me ook niet schuldig te voelen dat ik de lambal heb uitgehangen die dagen.
Chrissie



6 opmerkingen:

Anita zei

Oh wat jammer dat je op je vakantie niet zo fit bent geweest. Maar dan moet je inderdaad ook goed rusten en voor jezelf zorgen. :) Je hebt ook zeker niet stilgezeten. Het lijkt zo makkelijk als jij het laat zien. haha. Liefs, Anita

Anoniem zei

Hoi Chrissie,

Je bent er weer??Hoe was je uitje naar Limburg?

Toen was je toch niet ziek mag ik hopen??

Geen last gehad van het water hoop ik?

Jeetje wat ben je al ver met breien! Ik heb er nooit de lol van ingezien!! Hihihi..ik kan het wel,maare geen.............

Fijne week, liefs Thea♥

Marianne zei

Zo, dat is al aardig aan het opschieten. Die kun je binnenkort al aan! Wel een nadeel vind ik altijd, dat je pas helemaal op het einde ziet ofdat het echt past of niet. Dat had ik vroeger ook met truien breien. Als het eindresultaat dan tegenviel, was ook meteen de breizin over hahaha. Ook je rozenquilt schiet al erg op. Word weer een toppertje!!

Francien zei

Dat jurkje wordt hartstikke mooi Chrissie en wat ben je al ver!!en je rozenquilt...nou ja je weet hoe ik over die denk...bij mij is het alleen nog maar bij een paar driehoekjes gebleven...ben er nog niet uit wat ik eerst ga doen...succes met allebei verder...ziet er al heel goed uit!!
groetjes Francien.

Marijke van Ooijen zei

Hay meisie,

Tjeetje...wat ee prachtig werk!
Wat ee geduld moet je hiervoor hebben..ik neem mjn petje voor je af hoor!

Ben zo benieuwd naar het eindresultaat meis...kan niet wachten!

Liefs,

Marijke

Hennie zei

Chrissie, Wat een prachtig breiwerk ben je aan het maken. Echt super, super mooi!
Het lijkt me erg moeilijk die kabels breien, en ben ook erg benieuwd hoe het gaat worden....we wachten af en kijken af en toe of je al een bericht gepost hebt!
Succes nog!
Groet, Hennie