woensdag 27 april 2011

De tanden fee chauffeuse

Gisteren ben ik aangenomen als chauffeuse voor 2,5 dag bij een tandtechnische laboratoria.
Mijn lieve Zwager rijd er ook voor en vertelde mij dat ik helemaal in de ploeg zou passen.
Het is een super gezellig team en inderdaad het is "helemaal mijn ding".
Ik ben de enige vrouwelijke chauffeuse en ook nog eens de Benjamin!!!
Ik breng dus gebitsprothese's van en naar tandartspraktijken, die gerepareerd moeten worden.
Vanmorgen heb ik mee gereden met een collega en we hebben heel wat gebabbeld.
Hij reed daardoor een paar keer verkeerd en zei dat dat door mij kwam!!
Hahaha, zeg héy , wie is hier de chauffeur!!!
Ik ga vanmiddag dezelfde route rijden, misschien alleen maar wel met TomTom.
Zo kom je nog eens ergens en als klap op de vuurpijl kreeg ik nog een verlaat Paas cadeau in mijn handen gedrukt.
Wat lief he, maar wel; meteen gevraagd wanneer het eerste feesiie zou zijn.
Tja, je had ze moeten horen.
Helemaal gezellie!!!
Knuffels van een Tanden Fee XXXXXXXXXXXXXXXXXXX

8 opmerkingen:

Peeters Liliane zei

Veel plezier in je nieuwe job!
Groetjes,
Liliane

Created by Essie zei

Nou van Hartelijk Gefeliciteerd Tandenfee. en veel rij en tandenplezier

De metamorfose is inderdaad voor de jarige.
Maar het zit momenteel even niet mee met het afwerken.

Groetjes
Esther

Francien zei

Wens je alle succes van de wereld meis....heerlijk als je nu een baantje hebt gevonden wat je goed bevalt...houwen zo!! en wel voorzichtig rijden...en het feessie na het werk natuurlijk...lol.....groetjes en veel plezier ook....want dat hoort er ook bij...Francien.

Hennie zei

Gefeliciteerd!! Super fijn voor jou, Chrissie!!! En ik ben benieuwd wat je alemaal gaat meemaken (en welke gebitsloze mensen je tegen gaat komen) ha, ha, grapje natuurlijk!!
Heel veel succes met je nieuwe Baan!!!!!
Vele groetjes, Hennie

Marianne zei

Ben kei blij voor je! Hopelijk is dit geen kat in de zak en blijf je heeeeel lang Tanden Fee! Heel veel succes en rij voorzichtig! Liefs, Marianne

meijra zei

Gefeliciteerd Chrissie! Leuk voor je, ik hoop dat je het heel erg naar je zin gaat hebben.

liefs Meijra

marianne zei

Fijn dat er weer wat van je gading bij zat Chrissie. Kan er zo van genieten joh als ik zie dat anderen ze op hun blog plaatsen.
Ik heb lol van het bakken en jullie weer de lol van het uitkiezen!
Hou mn blogje maar in de gaten wie weet overtref ik deze wel weer!

dikke knuf uit het Zeeuwse
Marianne


ps; gefeliciteerd met je job meis, SUPER!

Carla zei

Allereerst...gefeliciteerd met je Job!!
Lijkt me best leuk werk!!
Weet er alles van dat je dan niet zoveel tijd hebt hoor...ik werk 37 uur in de week.
Maar doordat ik avonddiensten heb, heb ik overdag wat meer tijd.
Nou succes...en Tom brengt je vast naar het goede adres hoor.

liefs Carla.