vrijdag 25 november 2011

Award

Eigenlijk ben ik niet zo van de awards, maar ik vind het wel leuk om even wat van mezelf te vertellen, dus ach..... waarom ook niet.
Ik wil hier dus Esther voor bedanken.
Nou daar komt ie dan:
1.
Ik ben dus Chrissie ( geboren Christine) en ben net 47 jaar oud.
Ik woon net als Esther in Brabant, ik ben al 23 jaar getrouwd met Eric en we hebben 2 leuke ( knappe) zoons Dave en Mikey en een Golden Retriever.

2.
Ik heb een baan als chauffeuse voor 2,5 dag per week bij een tand technisch lab.
Het is erg leuk om door Brabant te rijden in je "gebakje" en je ontmoet leuke mensen.
Ik haal S'morgens gebitjes op en die worden bij ons in het lab gerepareerd.
S'middags brengen we de gerepareerde spullen weer terug naar de tandarts praktijken.
3.
Mijn grootste hobby is mijn man, we doen alles samen, en hebben een reuze liefdevolle en leuke relatie.
Zodra het mooi weer is gaan we er op onze scooters vandoor
en rijden dan heerlijk 100-150 kilometer Brabant en België door.

4.
Daarnaast fröbel ik wat af als ik tijd heb.
Van beren maken, breien, quilten tot aan spelletjes spelen.
5.
Ik heb een diploma als kinderkleding ontwerpster op zak,
maar heb er nooit wat mee gedaan.
Dat is reuze jammer geweest,
als ik dochtertjes had gehad zou dat felbegeerde papiertje zijn geld hebben opgebracht!!!
6.
Op vakantie gaan is heerlijk en met name Amerika is door ons al 5 x bezocht.
Volgend jaar blijven we in Europa en gaan we met onze eigen ( nieuwe) auto weg.

Meer weet ik even niet over mezelf te vertellen.
Nu moet ik de award door gaan geven, en ik zit te denken om hem aan Liliane .
Ze maakt zo verschrikkelijke mooie elfjes en ik heb zo een bewondering voor haar werk, dat jullie allemaal eens een kijkje zouden moeten nemen op haar blog.
Daarnaast is Liliane een warme en zeer lieve vrouw, dus deze award is aan haar zeer gegund.
Ik hoop dat ze hem ook aan wil pakken.
Bedankt voor het kijken en ik wens een ieder een super fijn weekend.

Knuffels Chrissie

10 opmerkingen:

Marianne zei

Leuk dat je even wat meer over jezelf verteld. Ik wist al wel veel, maar toch nog wat nieuwigheidjes ontdekt :-). Heel fijn weekend Chrissie!! Lieve groetjes, Marianne

Anoniem zei

Weinig nieuws...hihihi!! Maar dat geeft niet, vind het altijd leuk om bij jou te lezen!

Fijn weekend.

Lieve groet, Thea ♥

Peeters Liliane zei

Hallo Chrissie,
Wat fijn om deze weetjes over je te lezen de vrouw achter dit mooie creatieve blog!!! Wat een mooie retriever het is net of hij lacht;-)
Leuk die scooters!!! Als je toch de grens passeert dan mag je altijd bij ons stoppen ik zal de koffie klaar zetten met wat lekkers :-)) Wij gaan volgend jaar via Bongo een scooter tocht doen, hadden dit als geschenk gekregen.
Wat lief van je om mij deze award te geven en wat een eer, ik neem hem zeer zeker aan!!! Na het weekend zal ik hem op mijn blog zetten. Wel eerst eens goed mijn hersenen laten kraken want iets over jezelf vertellen is toch niet zo gemakkelijk.
Lieve groetjes,
Liliane

Created by Essie zei

Veel dingen wist ik al wel , maar ben blij dat je hem toch wilde aannemen en ga dan toch ook even op het andere blog kijken.
Jammer dat je met het diploma niets hebt kunnen doen

Groeties en een fijn weekend
Esther

Hennie zei

Hi Chrissie, wat leuk dat je iets meer over jezelf verteld. Door al je berichten wist ik natuurlijk al wel het één en ander. Maar van die scooters, leuk zeg!! En als ik dus een bijzonder kinderkledingstuk ontworpen wil hebben, moet ik bij jou zijn! (Maar met ook hier jongens in huis zal het wel niet veel bijzonders worden!)
Fijn weekend gewenst!!!
Groetjes, Hennie

Sylvia zei

Leuk om je beter te leren kennen. Wij hebben ook 30 jaar lang Golden retrievers gehad, hebben nu twee zwarte katten!
Even terug te komen op je bril, staat leuk, en wat je DH zei; aanwinst voor je gezicht! Is net zo iets als toen ik 60 werd, een dure pot anti rimpelcrème kreeg {LOL..)Prettige zondag, groetjes Sylvia.

Wateringen zei

Heey meisie,

Heerlijk zoals je schrijft over jezelf en wat er zo belangrijk voor je is.
En we hebben een paar dingen met elkaar gemeen..
We houden alle twee van beren maken en fritselen.
We houden ook alle twee van scooter rijden...
En we zijn alle twee behoorlijk gek..op een goede manier dan hahahahaha...

Gewoon lekker genieten van het leven!
En de dingen pakken die het leven zo leuk en geweldig maken...

Lieverd...wil je goeds wensen...
Marijke

Wateringen zei

Ohhh...Chrissi ik ben nog vergeten te feliciteren met je Award...
Hierbij van harte gefeliciteerd met je welverdiende Award...je blog is superleuk...en jij bent een liefie!
Marijke
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Anoniem zei

Wat leuk om hier wat meer dingen over jou zelf te zien. Groet van mijn golden retriever aan jouw golden retriever!

Anneke zei

wat leuk om dit allemaal van jou te lezen chrissie.
je hond is een echte schat zo te zien, en jullie doen het zelfde als ons.
met mooi weer gaan we op onze holleder schooters crossen over de veluwe, en hier en daar een terrasje pakken.
wat fijn dat je zoveel plezier beleef in je werk en dat jullie al 5x in amerika zijn geweest.
dat is voor ons nog altijd een droom, maar wie weet ooit.
ben benieuwd waar jullie dit jaar heen gaan op vakantie.
fijne werkweek chrissie en knuffie van ikke