donderdag 8 december 2011

De Baret




 Zoals jullie weten heb ik de poncho helemaal uit kunnen trekken en er een trui uit gebreid.
Nu heb ik nog best veel wol over en heb daar deze leuke baret van gemaakt.
Ik heb bijzonder veel hulp van mij "breikabouter" Joke gehad, waarvoor mijn oprechte dank.
De muts is trouwens niet op een rondbrei naald gebreid, maar "plat" op gewone naalden.
Hij staat best grappig, maar beer wilde hem graag showen, dus vooruit dan maar.
Bedankt voor al die lieve en vooral leuke reacties altijd op mijn posten.
Knuffels Chrissie

12 opmerkingen:

Peeters Liliane zei

Hij staat je "beregoed" ;-))) Echt waar hij staat je geweldig. Waar heb je dit patroon van? Lijkt me leuk om ook eens die naalden van onder het stof vandaan te halen :-))
Is al je garen nu verwerkt of heb je nog over?
Wat jammer dat je je poncho hebt uitgetrokken.
Lieve groetjes,
Liliane

Cattinka zei

Hi Chrissie,
the baret looks good on you and on the bear!
Hugs
KATRIN W.

Anoniem zei

Erg leuk!

Marianne zei

Chrissie wat staat je die bril goed!! En de muts trouwens ook. Vind hem erg leuk en nu heb je een setje!! Brei voor beer maar een andere muts :-) Knuffel, Marianne

Dorine zei

Mooie baret, maar of hij nou mooier staat als bij Beertje?????
hihi

Anita zei

Wow, dat ziet er leuk uit! Dat maakt ze zo weer even. :) Staat je goed! Liefs, Anita

Anneke zei

fijn weer wat van je werk te zien chrissie.
de baret is prachtig en staat je super goed.
leuke foto,s ook en het beertje is echt nostalgie.
fijn weekend en liefs

Created by Essie zei

Hij staat je prachtig de baret. Heb je weer toppie gedaan. Ik zou er 1 gaan haken , maar kom nog niet uit het patroon. Dus nog maar weer eens puzzelen.

Het setje heeft ze nog niet gedragen ze wil wachten tot de kerst( de stof voor de jurk had ze zelf uitgezocht)

Alvast een fijn weekend
Liefs
Esther

Riet zei

Dat heb je mooi gedaan Chrissie.
Staat jou leuk ,maar ook de beer.


Liefs knuf Riet.xx

Hennie zei

Mooi gedaan, Chrissie!! Hij staat je goed! En je model staat het ook prima! Dat je toch die hele poncho hebt uitgetrokken, en een nieuwe trui met baret van gemaakt hebt. Geweldig,echt super gedaan!!!
Fijn weekend!! Groetjes, Hennie

Sylvia zei

Knap gedaan hoor en staat leuk, van poncho naar trui met muts in no-time?!
Groetjes Sylvia.

Carla zei

Wauw dat heb je snel gedaan!!
Die baret staat je geweldig hoor...Beer trouwens ook ((-;

liefs Carla.