zondag 15 januari 2012

Pythagoras punten

3 zijn er af en aan elkaar genaaid, maar ik heb vanavond besloten haar toch even boven op te bergen.
Ik vind haar niet helemaal wauuuwwwwwwwwwww en eerlijk gezegd komt dat door een andere "liefde".
Ze heet Gabriella Goodness and her Angelic friends.
Ik heb er gewoon mijn hart aan verloren, al enkele maanden geleden, maar er werd maar geen nieuw blok op de site gezet,
Ik ga er dan toch maar aan beginnen en we verzinnen er wel wat op als er nooit meer iets bij zou komen.
Zeg nou zelf, is dit smullen en een echt WAUWWWWW quilt.
Helemaal een Chrissie quilt dus.
Dank jullie wel voor het kijken en hopelijk kunnen jullie nu wel reageren op deze post, want het is altijd leuk om de reacties te zien.
Knuffels Chrissie

12 opmerkingen:

Carla zei

Ik sta altijd te kijken hoe crea jij bent...super hoor...wat een werk!!
Maar ja...als je het leuk vind!!
Ik had twee bolletjes wol gekocht, dacht ga ik even een leuke muts en een sjaaltje breien voor Lois.
Wat denk je...mijn breinaalden...nergens te vinden!!
Eerst maar even kopen van de week.

lieve groetjes Carla.

Marianne zei

Ja, dat is echt iets voor jou! Ziet er geweldig uit. Alhoewel je Pythagoras ook al ergens op begint te lijken, maar je hebt gewoon gelijk: lekker doen waar je zin in hebt! Ik hoop dat ik deze reactie kan posten; ik heb ook veel problemen met Blogger.
Groetjes,
Marianne

Peeters Liliane zei

Heel mooi Chrissie!!
Die tweede is wel heel speciaal, ik kan goed geloven dat je er verliefd op geworden bent!!!
Zoals je ziet ik kan wel reageren gelukkig maar.
Groetjes,
Liliane

Hennie zei

Hi Chrissie, Jaaaa hij doet het weer!!! Kan je blog weer lezen en met een beetje geluk ook een reactie plaatsen! Dat gaat vast een hele mooi quilt worden!
En heeft het kastje met de speciale bovenkant nog een mooi plekje gekregen?
Groetjes en een fijne week!
Hennie

Marjanne zei

Piet Hazegras, nooit iets van begrepen en wat mooi!! Die andere quilt ook zeg!

Joke zei

Duik jij maar lekker een poosje onder met Gabriella, ze is prachtig, echt helemaal Chrissie!

Anneke zei

ja, dit is echt jou ding en je bent een kei er in.
mijn complimenten er voor want je patronen zijn zo mooi en alles is toppie afgwerkt.
ben zelf ook verslaaf aan quilten, maar het komt er alleen zo weinig van.
fijne week en knuf van an

Anita zei

Hoi Chrissie, Toch vind ik de bovenste ook super mooi hoor, geweldig zo die heldere kleuren! Maar je hebt gelijk, je moet maken wat je leuk vind om te doen. :) We zien het vervolg graag verschijnen. Liefs, Anita

Gingini zei

Doen wat jou ligt!! Samen krijgen we de Pythagoras nog wel een keertje af. ;)
Maar die Gabriella, ik wacht toch liever tot ik alle blokken heb. ;)

Created by Essie zei

Hoi chrissie ,

Het gaat weer een beetje beter na het voorval?
Tja als het werkstuk je niet ligt ga je er met tegenzin aan werken misschien en dat is niet de bedoeling toch. Gewoon doen waar jezelf zin in hebt.
Zo wilde het met mijn muts ook niet lukken en dat staat op een laag pitje heb al weer andere projektjes
Succes met de nieuwe uitdaging , maar dat zal je wel lukken

Groetjes
Esther

Wateringen zei

Heey liefie,

Meisie wat prachtig zoals jij dit toch kunt!
Ik heb daar bewondering voor.
En je hebt gelijk het is fijn om een reactie te krijgen als je iets moois hebt gemaakt.

Ik moet je zeggen dat ik niet erg veel meer op bezoek ga op andere blogs, daar ik het nu erg druk heb..met mijn aankomende boek en een heleboel andere dingen..
Dus het bloggen schiet er effies bij in.

Maar liefie, zodra ik in een rustiger vaarwater zit dan kom ik zo graag weer bij je op visite..

Dag meisie...alle liefs,
Marijke

Tineke Machiela zei

PRACHTIG!!!!!! heel erg mooi
groetjesss Tineke