woensdag 4 juli 2012

I have been a bit naughty


Op dit moment zit de kat bij het spek zoals ik  nu wel kan zeggen.
Ik ben in Lancaster, Pennsylvenia en wel vlak bij de Amish.
Maar voor ik hier kwam, zijn we vanuit Washington de oost kust naar benden afgereden.
Eric is dol op quiltstoffen en dus kon hij het niet laten om "enkele" FQ, halve yards en yards mee te nemen.
Het is een cadeautje dames, ja heus.
Ik kon er echt niks aan doen!!!

Morgen gaan we naar de intercourse en dus zullen we vele quiltwinkeltjes aan doen.
Het is te hopen dat hij zich een beetje in kan houden zeg.
Het gaat me klauwen vol geld kosten zo!!!
Ach, als hij maar blij is he ( ahummmmmmmmmmmmmmmmm horen jullie mij klagen!!)
Knuffels vanuit de USA XXXXXXXXXXXXXXXXXXX Chrissie
 

18 opmerkingen:

Hennie zei

Chrissie,Waaauuuuw wat gaaf!!!!! Wat een heerlijke stofjes, wat leuk dat eric zo dol is op quiltstofjes!!!!(lol) Heeeel veeeeel plezier morgen en natuurlijk de rest van je verblijf daar!!!! (Maak maar veel foto's kunnen wij ook nog een beetje mee-genieten na de reis!!!!)
Groetes, Hennie

Unknown zei

Waaaaaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuw, ik zou dit van mijn man géén slechte eigenschap vinden hoor! Haaha, laat hem maar doen!
Maar.......dat was wel de afspraak niet hè ;)))))))))))
Wat heerlijk dat jullie bij de Amisch bevolking in de buurt zijn, ik denk dat daar heel veel te zien is.
Maar ik mis je hier zo hard, je leuke reacties, zucht ;)
Ik wens jullie nog een topreis verder toe, hopelijk wordt het een klein beetje minder warm,
geniet ervan hoor lieverds,
dikke knuffel van Sonja

Carla zei

Oh...daar zit je dus...miste je al!!
Heerlijk toch...zo'n man die meedenkt ((-;
Nee...daar zou ik ook niet over klagen hor!!

Maar...moet zeggen dat mijn man ook altijd wel mee denkt hoor...eerlijk is eerlijk!!

Veel plezier nog...liefs Carla

Marianne zei

Hahaha, moet je titel dan niet zijn: Eric has been a bit naughty. Nou heb je jezelf verraden.
Wat een gave kleurtjes en ik denk dat jij daar wel raad mee weet!
Geniet maar lekker!
Lieve groetjes,
Marianne

Cattinka zei

Wow, was sind denn das für Schätzchen, da hast Du aber gut zugeschlagen.
LG
KATRIN W:

Danoesja zei

Hoi Chrissie

Wat leuk dat je man zo dol is op quiltstofjes.......geniet daar maar van.
Nog heel veel plezier daar in de USA.

Lieve groetjes
Danoesja

Rozen van Papier zei

Heerlijk toch, dat moet een paradijs zijn voor jou tussen al die stofjes! Lijkt me trouwens fantastisch om de USA te bezoeken.
Fijne vakantie,

Janny

Josephine zei

Ohhh lieve Chrissie, nu snap ik het, miste je al heel erg. Fantastisch zeg jullie vakantie en wat een heerlijkheid dat Eric verzot is op quiltstofjes. Waar vindt je zo'n lot uit de loterij, hihi.

Dat gaat weer een heel bijzonder fraai projectje worden jou kennende, je handen zullen al jeuken lijkt me.
En wat er uiteindelijk nog allemaal bij gaat komen, jammie, jammie.....een feestje gewoon.

Lieverd geniet nog volop van deze indrukwekkende vakantie en hartstikke lief dat je deze post laat zien en even bij me op bezoek kwam, heel leif van je.

GENIET!!!!!!!


Veel liefs,
Josepine

Peeters Liliane zei

Wow Chrissie mooie stofjes en je inhouden waarom ;o))). Je hebt toch oude kleren bij zodat je die daar kan laten en je koffers kan vullen met al dat moois :o)))
Geniet van je vakantie meid je verdient dit!!!
Lieve groet,
Liliane

Dorine zei

Wooooooooow dat is genieten
Voel je een kind in de speelgoedwinkel. En alles hebben e
Hebben en ze roepen allemaal neem ons mee naar holland. Veel stertkte met deze moeilijke keuzes hihihi

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Hi Chrissie..♥
Via via kwam ik jou blog tegen ..heb ff rondgekeken en wow je maakt ook mooie beren zeg..;))
En die muis wat schattig moest meteen aan Lieve Marijke denken..;)
Ja iedereen heeft echt vacantie nodig dus Geniet maar heerlijk ..
Kan je wel tegen die warmte daar pffff ...;)))
Liefs en Happy Holliday Gaby.♥.

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Hi Chrissie..♥
Via via kwam ik jou blog tegen ..heb ff rondgekeken en wow je maakt ook mooie beren zeg..;))
En die muis wat schattig moest meteen aan Lieve Marijke denken..;)
Ja iedereen heeft echt vacantie nodig dus Geniet maar heerlijk ..
Kan je wel tegen die warmte daar pffff ...;)))
Liefs en Happy Holliday Gaby.♥.

conny's quilts en creaties zei

Hé boffert, geniet van je mooie reis en zeker van die geweldig buit van je! Wat een heerlijk vrolijke en zomerse kleurtjes! Misschien kunnen ze een speciaal bagage vliegtuig achter jullie aan sturen voor de thuisreis....??

Anoniem zei

Wow, wat mooi!!!!

Heel fijne vakantie nog!

Created by Essie zei

Wauw wat heerlijk en ja met die stofjes weet jij wel raad mee.
Nog veel plezier daar. Geniet er lekker van.

Groetjes
esther

Sylvia zei

Gewoon laten gaan...(LOL) je koopt gewoon een extra koffer voor de terugreis!
Fijne vakantie verder en take care,
groetjes Sylvia

Joke zei

Prachtig, prachtig, geniet er maar lekker van! En als Erik zich niet kan inhouden, dan mag hij wel wat lapjes voor me meenemen, ik kom volgende maand een dagje in jouw woonplaats doen ;)

Marijke van Ooijen zei

Ja ik wil ook op deze post nog effies reageren...

Wauw...wat een stoffies...en allemaal zo mooi!!!
Wat ontzettend lief dat Eric dit voor je heeft gekocht,
wat een lekkere lieverd is je menende toch!

Liefs,
Marijke