maandag 9 juli 2012

Op speciaal verzoek

Zet ik weer wat foto's neer van onze rondreis langs de Oost Kust van Amerika.
Maar............. ik plaats eerst even de foto van het baby tutuutje en de schattige schoentjes die ik er kocht.
Mooie herinneringen heb ik aan tutuutjes
Als meisje van 5 jaar heb ik 6 jaar lang op ballet gezeten.
Het meisje met de gele tutu 2de van links staand dat ben ik.
Nu dus nog wat foto's en ik zou zeggen, genieten maar.









Bedankt voor het kijken.
Knuffels Chrissie

16 opmerkingen:

Peeters Liliane zei

Wow Chrissie wat een leuke foto's zo mooiiiiiiiiii, ik zit hier te kwijlen!!! Zo'n reis moet toch echt super maar ook super leuk zijn om te doen, durfde ik toch maar vliegen :o((( Ik benijd je dat jij dat doet! En ben je al wat bekomen van je vakantie, het tijdverschil zal toch wel voelbaar zijn! Bedankt om je mooieeeeeeeeeee vakantie met ons te delen :o))
lieve groet,
Liliane

Cattinka zei

Das sind sehr schöne Urlaubsbilder. Danke fürs Zeigen.
LG
KATRIN W.

Carla zei

Oh meis...wat een superreis!!
Wat een prachtige foto's....die tillantia in die bomen....hier zie je dat in zakjes liggen...en die Amish ...echt supertof!!
Waar waren jullie precies??
De nicht van mijn man wil graag dat we komen, die woont in South Carolina...maar die vliegreis...vind die 4 uur naar waar wij gaan al zo' n ding...pffff.
Ach..wie weet...als ik groot ben...whahaha

nou meis..heb genoeten van al je mooie foto's.

liefs Carla.

Hennie zei

Wat een geweldige foto's!!! En zo leuk dat je met ons wilt delen, echt super!!! Wat een prachtige natuur trouwens en de cowboy, maar ook de amish met hun paard en wagen. Mooi, hoor!!! Maar dat tutuutje met die schoentjes, dat gaat vast nog ergens in verwerkt worden?? En hebben jullie de hele reis zulk mooi weer gehad?
Tja, en mijn Jeans-tas, ha, ha, ik heb bewust niet zulke duidelijke foto's gemaakt! Maar ik wil je best vertellen hoe het gemaakt is hoor, maar dan wordt het wel een heeeele lange reactie. Zit eigenlijk te denken om een tutorial te maken, zou dat wat zijn?
Groetjes vanaf hier en geniet nog lekker na van jullie heerlijke vakantie!!!
Hennie

Josephine zei

O heerlijk Chrissie nog even een prachtige serie foto's bij je te kunnen bekijken. Echt Adembenemend de natuur daar, en al die schitterende bouwstijlen. Mooooooiiii die knotsgekke bus, haha.

Het lijkt me werkelijk een hele belevenis als je zo middenin die indrukwekkende robuuste natuur staat, alsof je in een geheel andere wereld bent beland.
Alleen de temperaturen, Pfffff slopend.

En ohhhh heerlijk die mooie tutuutjes en de piepkleine balletschoentjes, die gaan we zeker denk ik zien bij een nieuwe creatie van jou, of heb ik het mis?
Jij ook dus een ballerinaatje geweest, lek om op terug te kijken hé.

Ben je al een beetje bijgekomen lieverd van de reis?

Heerlijke week wens ik je.....

Liefs,
Josephine

My name is Riet zei

Ha Chrissie.
Zag net dat je in Amerika bent geweest. Wat een heerlijk land hè en zo te zien ben je op veel plaatsen geweest. Mooie foto;s ook en mooie herinneringen voor je.Ben je al bekomen van de jet-lag? Dat duurt altijd wel even hè.
Nou weer lekker thuis en knutselen.
LIeve groet van Rietje

Unknown zei

Oh, wat lijkt me dat een heerlijke vakantie te zijn geweest, vooral die Amisch people, het blijft toch heel bijzonder hè!
Zit je alweer een beetje in je eigen ritme, dat duurt altijd een tijdje hè!
Fijn dat je er weer bent,
mooie dag vandaag hoor ballarinaatje, wat is die tutu leuk zeg,
dikke knuffel van Sonja

Riet zei

Nou jij heb genoten zeg.
Wat een prachtige reis.
Lief dat rokje en die schoentjes daar ben ik echt weg van.

Liefs Riet.

Marianne zei

Wat een leuke foto's Chrissie! Super als ik zie wat je allemaal hebt meegemaakt. Is de foto van het huis het nieuwe optrekje wat in de plaats is gekomen van het afgebrande huis van Johnny Cash?
Bedankt voor de rondleiding :-)
En schattig dat tutuutje!!
Lieve groetjes,
Marianne

Rozen van Papier zei

Wat een fantastisch land lijkt me dat! Leuk die foto met die bus ook !

Groetjes Janny.

Created by Essie zei

Wat een prachtige foto's waar je allemaal niet bent geweest. Ben je nu op plekken geweest waar je nog nooit bent geweest op kom je op sommige plekken nog terug. Maar ja America is ook zooooo groot

Groetjes
Esther

Joke zei

Prachtig, Chrissie, wat een superreis hebben jullie gemaakt!

Sylvia zei

heerlijk om zo even mee te mogen liften...mooie foto`s vooral van de Amish.
Gr.Sylvia.

Anita zei

Hoi Chrissie, Ik ben al heeel lang niet meer online geweest (op andere blogs) Maar nu zag ik wel erg mooie foto's voorbij komen. Volgens mij heb je het goed naar je zin gehad... Leuk dat je wat foto's met ons deelt. En wat een mooie stoffen heb je weer gekocht/gekregen, daar ga je vast weer schitterende dingen mee maken. Liefs, Anita

Wateringen zei

Lieve Chrissie,

Meis wat een snoeperig tutuutje...en die schoentje zijn te leuk voor woorden...

Je en dan de andere foto's...die natuur, die huizen daar in het verre Amerika...erg mooi!

En de meest aparte foto's zijn die van het bijzondere volk de Amisch People...kind wat een pracht en praal heb je gezien...

Nu ben je weer thuis...en moet je waarschijnlijk je draai weer vinden..

Meisje ik wens je alle goeds,
Marijke

Merel zei

Mooie dingen hebben jullie daar gezien. Ik heb altijd gezegd dat Amerika niet hoeft voor mij, maar als ik je foto's zie denk ik er anders over.