zondag 2 september 2012

Blok 4 Cinco de Mayo is af




Op de Zondag heb ik tegenwoordig alleen nog maar tijd om te handwerken lijkt het wel.
Dan heb ik genoeg tijd om deze moeilijke blokken in elkaar te zetten.
Mooi en kleurrijk zijn ze en als je de blokken anders draaid of legt, krijg je weer een ander effect.
Dat is straks ook de bedoeling van de blokken.
Ook ben ik maar weer begonnen met het oppimpen van mijn paspopmuis.
Ik heb ideetjes zat, maar moet ze nu alleen nog uitwerken.
Fijne week allemaal en bedankt voor het langskomen steeds en die gezellige berichtjes die jullie achter laten.
Knuffels Chrissie

8 opmerkingen:

Joke zei

Das is een feestje om te zien!

Danoesja zei

Hoi Chrissie

Wat is dit mooi en kleurrijk, heerlijk toch om je zondag te gebruiken voor je hobby.
Ik moest wel lachen om je berichtje want ik kom ook uit Breda.
Succes met je paspopmuisje, ik ben er erg benieuwd naar.

Lieve groetjes
Danoesja

Marianne zei

Wat een prachtige kleuren. Ziet er super uit Chrissie!! Dat je daar op zondag nog puf voor hebt :-) Maar het wordt weer een prachtige Quilt.
Liefs, Marianne

Unknown zei

Wat een heerlijke kleurrijke post, oh Chrissie, wat lijkt me dat een werkje zeg, maar het resultaat is beeldig!
Succes met je paspopmuis, ben superbenieuwd wat je ervan gaat maken, wordt vast ook weer heel mooi.
fijne week lieverd,
knuffel van Sonja

Carla zei

Hoi lieverd,

meissie wat heb je dat weer mooi gemaakt!!
Wat een werk....maar wat geweldig is het....zo lekker kleurrijk!!

fijne dag...

Xxxx Car

Cattinka zei

Hi Chrissie,
these are beautiful blocks, and I love the colours you are using because they are soooooo bright and happy.
KATRIN W.

Josephine zei

Heee lieve Chrissie, jij
hebt niet stil gezeten zeg.
Wat is het al prachtig geworden
in deze fase, en ongelooflijk bewerkelijk natuurlijk.

Een hele uitdaging lijkt me
maar dat is jou wel
toevertrouwd.

Veel succes met het vervolg,
en geniet van een fijne week.

Liefs,
Josephine

Hennie zei

Chrissie, WAT MOOI!!!! Ziet er erg gezellig uit wat je aan het maken bent!! En dat van die zondagen... dat komt me wel erg bekend voor...
Maar goed, wie weet krijgen we ooit nog zeeén van tijd om al die leuke dingen te maken!!!
Bevalt het werk je? Al een beetje gewend aan alles?
Succes met je paspopmuis,jij natuurlijk ook een fijne week!!!
Groetjes Hennie