zaterdag 7 maart 2015

Brocante

Vandaag zijn we naar de brocante markt in Heusden geweest en daarna naar mijn favoriete brocante winkeltje Déjà-Vu in Oosterhout.
Kijk eens wat ik heb gekocht.
 Die leuke jute lap die ik bij Desiree van Déjà-Vu kocht is bedoeld voor mijn QuiltMania blokjes.
Het borrelt in mijn koppie wat ik ermee ga doen, maar ik hoop dat ik snel wat ben uitgeborreld en ga beginnen aan het wandkleed.

Het jurkje en het bontjasje zijn zo leuk.
Ik heb als klein meiske zo een zelfde soort jurkje gedragen en dus riep het zoveel herinneringen bij me op, dat ik het wel MOEST hebben.
Wat was het een zalige dag, niet alleen qua weer maar ook super gezellie zo samen struinen met mijn manneke.
Dag allemaal bedankt voor het kijken en een fijn weekend XXXX Chrissie

3 opmerkingen:

Marianne zei

Wat een leuke buit!! En wat een leuke hoek, lijkt wel op een klein winkeltje. Staat erg gezellig!!

xxx Marianne

Gingini zei

Wat een gezellig hoekje heb je daar nu. Helemaal Chrissie! :D

Josephine zei

Hi lieve Chrissie,

meid wat ben jij heerlijk geslaagd
met deze schattige nostalgische
spulletjes allemaal. En wat liefff
dat jurkje met dat jasje, weer
even mijmeren over lang geleden,
de tijd dat je zelf ook zo'n lief jurkje droeg.

De rammelaar is ook al zo'n mooi
exemplaar. En MOOI de jutte lap,
ben heel benieuwd of het al
uitgeborreld is in je koppie, hihi. Het zal ongetwijfeld iets moois worden wat je er mee gaat
doen, SUCCES lieverd.

Veel liefs,
Josephine