dinsdag 19 mei 2015

Quilt mania quiltjes

 Kijk Ivy, er staat een stoel voor de haard en zij heeft iets veranderd aan de muur.



 Er is maar plek voor 1 poes Goldie, ga eens weg!!!
 Zo dat ga ik eens even goed bekijken.
 Wel hoog zo, maar ik zal proberen zo dichtbij mogelijk te komen.
Ik vind het wel een spannend ding hoor, nog eens ff kijken.
 Oh, nu zie ik het, het zijn die kleine frummel quiltjes waar ze aan bezig was.
Eric heeft een ijzeren stang gemaakt die in de takken paste en zo hangt de jute lap met quiltjes  te hangen voor de foto.
Met de kerst wil ik hem natuurlijk netter aan de takken hangen en komen er wat ballen en versieringen bij.
Knuffels Chrissie

4 opmerkingen:

Josephine zei

Hahaha....wat zijn het toch een eigenwijze drollen hé, zie ze nou
zitten en kijken, jaja, iets nieuws
moet natuurlijk geinspecteerd
worden, hahaha. Prachtig zijn deze poezen.

En je quilt mania quiltjes zijn
heel erg mooi geworden, Leuk hoe
ze nu hangen, echt een blikvangertje.

Wat een ellende meis met je moeder en je vriendin, roerige tijden
voor jullie, heel veel sterkte!!!

Veel liefs lieve Chrissie,

Dikke kus, Josephine

Cattinka zei

It is so nice, and I see the cats approve, too! you should blog this on the simply vintage addict blog, they would all love to see it!
KATRIN W.

Marianne zei

Jippie hij is af!! Wat een werk, maar wel heel erg mooi voor de kerstdagen! En wat een leuk beeldverhaal met de katten erbij. Nee, die zijn niet nieuwsgierig LOL.
Lieve groetjes,
Marianne

conny's quilts en creaties zei

Mooi! Die heb je fijn op tijd af voor kerst!